مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره هوش بازاریابی فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: DOCX
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 142
قیمت: 24000 تومان
بخشی از متن:
[1]
[2]
[3] 1958
به نقل ازتارخ : 25)
[4] ،2003 به نقل از تارخ : 25)
[5]
،1997 به نقل از تارخ: 26)
[6]
2005 به نقل از تارخ : 30)
[7]
1998 نقل ازتارخ : 31)[8]
[1] Marketing
[2] Intelligence
[3] leone
[4] Eshlinger
[5] Neiser
[6] Micka
[7] Dugal
[8] Marketing Intelligence
.
بخشی از منابع
منابع فارسی
1- ال دفت، ریچارد، 1389 ، مبانی تئوری و طراحی سازمان، مترجم علی پارسائیان، چاپ ششم، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی ، تهران ، ص 14 – 55 و 393- 408
2- الوداری، حسن، 1385 ،بازاریابی و مدیریت بازار، چاپ سوم، انتشارات دانشگاه پیام نور، تهران، ص 151-158
3- اعرابی ، محمد ،ایزدی داود ، 1383 ، استراتژی بازاریابی ، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی
4- ببی،ارل. 1387، روش های پژوهش در علوم اجتماعی، مترجم رضا فاضل ،نشر سمت،چاپ پنجم: تهران، ص 230 - 339.
5- تارخ،محمد جعفر،1390،هوش رقابتی، چاپ اول، انتشارات دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی،تهران، ص5-40
6- حافظ نیا، محمد رضا، 1387،مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی،چاپ چهاردهم، انتشارات سمت،تهران،ص30 -45
7حسینی ،رضا ،1392، بررسی سیستم های اطلاعات بازاریابی و عناصر آن در فرآیند تصمیم گیری مدیران بانک های زنجان ،پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی زنجان
8- درگی،پرویز،1389، هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی،چاپ اول،انتشارات رسا،تهران،ص 38-151
9 - دهدشتی،بحرینی زاده، زهره، منیجه،1389، تحقیقات بازاریابی،انتشارات سمت،تهران،ص 5-23.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
درباره این سایت